Teraz jest 23 cze 2018, o 16:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 sie 2014, o 14:33 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 15 sie 2013, o 16:11
Posty: 130
Co do sliderów, to możesz zamontować te z Seba FR - wiadomo, wiercenie w skorupie, od środka wkładasz podkładki z kompletu i dajesz trochę dłuższe śruby. Akurat ja sliderów nie montowałem na tych podkładkach z Sebów, tylko z Rollerblade (tych, które trzymają górną klamrę w Twisterach, "wbijające się w plastik). Jednak jak patrzę po zdjęciach, to masz już mocno wytartą skorupę, może być za mało materiału na takie wiercenie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 25 sie 2014, o 07:04 
Offline
Dużo pisze

Dołączył(a): 25 lip 2011, o 17:55
Posty: 380
Tez dorzuce 3 grosze. Ja bym chyba kombinowal z metalowa plytka pod mocowanie szyny wklejana na dosyc elastyczna zywice a bok probowal wloknem (szklane, weglowe) z uzyciem dobrej zywicy. Jakies dodatkowe mocowania jako wzmocnienie, zeby laminat lepiej sie trzymal (np. na male srubki w 4 miejscach).


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 25 sie 2014, o 07:41 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 28 kwi 2014, o 10:29
Posty: 160
Wszystko też zależy czy chłopak ma miejsce i sprzęt do zabawy ze śmierdzącą żywicą, która wg mnie tego nie utrzyma :P Zabawa z płytkami i pasowaniem sliderów może byłaby ok, ale na to trzeba mieć czas i też jakieś narzędzia.
Ja nadal trzymam się swojego. Buty już nie wyglądają najlepiej, nie wiadomo też ile jeszcze wytrzymają, szkoda w nie pchać kasę, więc to nie musi być zrobione na och i ach. Zrobić dziurki (wiertarka, albo nagrzany drut) co ok 5mm po każdej stronie pęknięcia i "zszyć" to drutem np ze szpuli spawarki migomat czy jakimkolwiek innym w miarę wytrzymałym i powinno trzymać ;D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 25 sie 2014, o 10:18 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 15 sie 2013, o 16:11
Posty: 130
Szycie też nic nie da - pęknięcie i tak pójdzie dalej, a druty w końcu puszczą skorupe przy przeciążeniach. Niestety, albo mocna rzeźba, albo nowa skorupa...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 25 sie 2014, o 11:39 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 28 kwi 2014, o 10:29
Posty: 160
Niestety, ale co by nie robił w granicach rozsądku to ten but raczej dłużej jak do końca sezonu nie pociągnie...


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 25 sie 2014, o 13:54 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 30 kwi 2013, o 15:54
Posty: 42
Dzięki za zainteresowanie i pomysły. Na razie wysyłam rolki na reklamację.
Jeżeli nie przejdzie, będę się bawił w rękodzielnictwo.

P.S.
kamilspider napisał(a):
Wszystko też zależy czy chłopak ma miejsce i sprzęt do zabawy ze śmierdzącą żywicą, która wg mnie tego nie utrzyma :P Zabawa z płytkami i pasowaniem sliderów może byłaby ok, ale na to trzeba mieć czas i też jakieś narzędzia.

Aż się dziwnie poczułem czytając te słowa :D . Już dawno nikt nie powiedział/napisał o mnie chłopak (czwórka z przodu coraz bliżej ;D )


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 25 sie 2014, o 20:05 
Offline
Stały bywalec
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 lut 2011, o 11:59
Posty: 2152
Slidery od Seba są w komplecie z podłużną blaszką, z gwintami na obu końcach, której można użyć zamiast nakrętek pazurkowych, czy nawet z nimi, jeżeli "złapiesz" to odpowiednio to może nieco pomóc.

Podstawa to zrobienie otworu na końcu pęknięcia, najlepiej na gorąco. Spawanie plastiku nie da oszałamiających rezultatów, pęknięcie wróci. Szycie drutem, blaszka etc. to lepsze rozwiązania.

Tak swoją drogą, skorupy butów narciarskich mają zazwyczaj dwuletnią gwarancję i w razie takiego uszkodzenia producent dostarcza nowe.

No ale rolkarzy traktuje się jak pariasów, więc na gwarancję raczej nie masz co liczyć, bo dystrybutor ma węża w kieszeni. Wszystko zależy od dobrej woli handlowca.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 25 sie 2014, o 23:19 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 16 lip 2013, o 06:28
Posty: 141
No nie do końca od dobrej woli. Oprócz gwarancji, którą może ale nie musi dawać producent jest jeszcze odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową.
Teoretycznie sprzedawca odpowiada za wady produktu przez 2 lata, tylko powyżej 6 miesięcy od zakupu to do kupującego należy udowodnienie, że towar jest wadliwy. Te rolki są reklamowane jako rolki do freeride, więc nie mają prawa pękać przy takiej jeździe.

Oczywiście w praktyce w każdym sklepie jak oddajesz na "reklamację" sprzedawca domyślnie odsyła towar do producenta na gwarancję udając, że nie wie, że istnieje coś takiego jak rękojmia i odpowiedzialność sprzedawcy.

Ja bym zrobił tak:
Zapakował w karton. Napisał reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (wzory są w necie) i wysłał to wszystko pocztą z potwierdzeniem odbioru.
Sprzedawca ma obowiązek odpowiedzieć w ciągu 14 dni. Jeśli nie odpowie-to tak jakby uznał reklamację. Jeśli odrzuci reklamację iść do Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta po poradę.
Na gwarancje do producenta to można wysłać dopiero jak sprzedawca odmówi reklamacji-gwarancja producenta daje dużo mniejsze prawa niż ustawa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 26 sie 2014, o 09:55 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 30 kwi 2013, o 15:54
Posty: 42
Wszystko się zgadza, reklamacja, nerwy, przepychanki - ok, tylko problem jest taki, że gwarancja mi się skończyła 2 miesiące temu i w tym momencie wszystko zależy od dobrej woli zarówno sprzedającego, jak i producenta.
Po konsultacji z Zico wysłałem rolki i pozostaje mi tylko czekać na info co będzie dalej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 26 sie 2014, o 10:30 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 19:41
Posty: 102
@voidtec,
o ile faktycznie masz rację to jest to bardzo prosta droga do zepsucia sobie dobrych kontaktów ze sprzedawcą.
Mówię to z punktu widzenia człowieka prowadzącego własną działalnośc handlową.

Ustawa jest tak skonstruowana, że faktycznie daje duże pole do manewru dla klienta ostatecznego i można naprawdę wiele wywalczyć, zwłaszcza jak swoje roszczenie z tytułu niezgodnośći z umową podeprze się pieczątką rzecznika konsumentów (mówie tu o 2 letnim terminie nie o tej jednostkowej sytuacji), ale niejako stawia się wtedy sprzedawce pod ścianą.
Jest on zobowiązane do zadośćuczynienia klientowi, lub sprawa wejdzie na drogę sądową, ale czesto sam nie ma możliwości wywalczyć czegokolwiek u swojego dostawcy, bo jak napisał Herbata ten ma węża w kieszeni lub zwyczajnie temat w rzyci.

I choć tu też można stosować prawo handlowe, że zawsze mogę iść do konkurencji, nawet w hurcie, to często w praktyce nie ma takiej możliwości. Też obracam się w niszowej branży, gdzie jest dosłownie garstka dostawców i tu zwyczajnie nie można sobie na to pozwolić, bo nie ma alternatywy.

Miałem już takie sytuacje, gdzie aby uniknąć sądu (ze z góry przegraną sprawą, jeżeli to ja bym był stroną) i czarnego PR musiałem wymieniać klientom towar na własny koszt, bo producent mnie olał. I choć teoretycznie sprzedawca też może dociekać swoich praw u dystrybutora na drodze sądowej to komu się chce tak bawić za 200, czy nawet 1000pln. Zwłaszcza, że można się wtedy na dzień dobry pożegnać ze wszystkimi rabatami uznaniowymi u dystrybutora...


I nie piszę tego wszystkiego, aby kogokolwiek zniechęcić do korzystania ze swoich praw jako klienta, co bardziej dla uświadomienia jak to wygląda z drugiej strony i że często jeżeli sprzedawca dba o klienta i wizerunek to można sporo załatwić nie uciekając się do drogi oficjalnej.
A że nasze środowisko jest małe i wszyscy tu wszystkich znają...:)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL