Teraz jest 26 wrz 2017, o 20:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 14 sty 2013, o 12:56 
Offline
Site Admin

Dołączył(a): 7 lut 2011, o 15:56
Posty: 4585
Seria Salomon FSK wyróżniała się spośród innych marek rolkowych w tym segmencie jakością wykonania i użytych materiałów i elementów, że nie wspomne tu o łożyskach TWINCAM ILQ 9 i 5.
Oczywiście przekładało się na odpowiednio wysoką cenę.

Sam but charakteryzował się niepowtarzalnym dizajnem, nie będąc kalką innych konstrukcji, jak ma to miejsce w przypadku innych rolek na rynku. (mowa tu chociażby o Seba FR i Rollerblade Twister).

Mimo swojej pozornie delikatnej budowy i połączeniu miękkiego buta z twardym, rolka była bardzo solidną konstrukcją nadającą się w pełni do miejskiej jady.

Jako jedna z pierwszych rolek została wyposażona w slider chroniący but.

Modele Salomon Fsk charakteryzowały się także bardzo małą wagą, dużą wygodą i świetnym dopasowaniem do stopy.

Poza samymi rolkami Freeskatete Salomon oferował bardzo bogatą ofertę części zamiennych pozwalających na tuning bądź dostosowanie ich do indywidualnych potrzeb.

Dostępna była gama szyn, praktycznie każda, która zastosowana była w regularnych i opisanych tu modelach.

Poza tym na potrzeby freeskaterów stworzono również aluminiową szynę downhillową, o doskonałej sztywności, co prawda mieszczącą tylko cztery koła, jednak o długości 320mm.
Do dziś to szyna o najniższym balansie do downhillu i jedyna, przeznaczona pod system mocowania UFS, jeśli mowa o seryjnej produkcji.

W sprzedaży poza szynami, dedykowane do tych rolek były także mniejsze łożyska mające wpływ na obniżenie wagi rolki.





Rolki serii Salomon FSK charakteryzowały się licznymi usprawnieniami mającymi na celu ułatwić i uprzyjemnić jazdę miejską, i były to:

- 3D Custom Fit czyli linery, dostosowujące swój kształt do stopy pod wpływem ciepła człowieka (głównie w droższych modelach, takich jak: crossmax, deemax i 3v sl).

-Kolejnym usprawnieniem również dotyczącym linera był filcowy język, który miał dawać lepsze dopasowanie do nogi i większą wygodę podczas jazdy (również droższe modele).

-System hi/lo dotychczas stosowany wyłącznie w rolkach hokejowych, w tym przypadku był jednak nieco inny. Mimo zestawienia większych kół z mniejszymi kołami, umieszczone one były na tej samej płaszczyźnie poprzez obniżenie otworów montażowych w celu zredukowania różnicy w wielkościach średnic kół.

-Zastosowano także dwa rodzaje kół w rolce. O różnych przekrojach i twardościach, co również miało mieć wpływ na właściwości jezdne tych rolek, poprawienie reakcji, itp.

-Heel fit czyli wymuszenie nieco pochylonej pozycji stopy w bucie do przodu. Dodatkowo pod piętą buta monotowano (w droższych modelach) aluminiowe płytki usztywniające i podnoszące rolkę na pięcie. Miało to wpływ na lepszą reakcję w tej rolce.

-System szybkiego wiązania, system zastosowany w większości modeli, teoretycznie drobiazg jednak w praktyce olbrzymie udogodnienie podczas codziennego użytkowania rolek.

-Podwójny shock absorber. Czyli dodatkowa warstwa tłumiąca drgania umieszczona pod pietą. O dwóch rożnych twardościach.

-Nietypowo rozwiązane mocowania cholewek, gdzie wymuszone było ugięcie na boki, a nie jak ma to miejsce w większości rolek do przodu i tyłu. Sam tył przymocowany na nicie do buta.

To wszystko można podsumować jeszcze licznymi wstawkami odblaskowymi, na boku buta czy z tyłu na cholewce.
To również drobiazg, ale pozytywnie wpływający na bezpieczeństwo rolkarzy, co dziś jest pomijane przez większość producentów rolek do jazdy miejskiej.

W Polsce niestety w czasie wielkiego rozwoju freeskate dyscyplina ta nie miała szans na rozkwitnięcie.
Rolki były zbyt drogie i mało który sklep miał je w swojej ofercie, a jak już, to tylko wybrane modele i to w zaporowych cenach, na które mogli sobie pozwolić nieliczni.

A i tak większym powodzeniem wśród rolkarzy cieszyły się modele do jazdy agresywnej.

Poniższe zestawienie może zawierać drobne błędy. Zestawieni konsultowane było jednak z osobą odpowiedzialną za dystrybucję i sprzedaż tych modeli w czasach swojej świetności.
(np. Według Londonskaters pierwsze rolki FSK Salomon trafiły do sprzedaży w 2002 roku?a ja podaję za początek rok 2001)

Zapraszam do zapoznania się z zestawieniem modeli Salomon FSK.







Crossmax (2001)
Model, którym marka zadebiutowała na rynku freeskate. Ciemno-szara/metaliczna kolorystyka, z akcentami w kolorystyce kamuflażu na linerze i bokach rolki.


But: Soft BOOT wyposażony w slider
Zapięcia: górna klamra aluminiowa z zatrzaskiem, rzep zamocowany pod kątem 45stopni, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Ekstrudowane aluminium z ustawieniem flat, osie jednostronne 8mm, w systemie UFS. Długość 247/237mm
Łożyska: TWINCAM 5
Koła: 2x76mm (przód), 2x80mm (tył) 83A
Obrazek





Crossmax (2002)
Bardzo podobny do poprzedniego modelu, w tym przypadku zastosowano nieco inną szynę z możliwością regulacji wysokości położenia pierwszego i drugiego koła. Mogło to być ustawienie hi-lo 2x76 i 2x80mm lub flat 4x80mm.

But: Soft BOOT wyposażony w slider.
Zapięcia: górna klamra aluminiowa z zatrzaskiem, rzep zamocowany pod kątem 45stopni, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Ekstrudowane aluminium z rockeringiem na dwa koła, dwie osie jednostronne 8mm i dwie stalowe nietypowe, wyposażone w rockering, w systemie UFS. Długość 247/237mm
Łożyska: TWINCAM 5
Koła: 2x76mm (przód), 2x80mm (tył) 83A
Obrazek





Deemax (2002)
Od modelu crossmax różnił się nieco inną kolorystyką, brak wstawek kamuflażowych.

But: Soft BOOT wyposażony w slider (z innego materiału niż skorupa)
Zapięcia: górna klamra aluminiowa z zatrzaskiem, rzep zamocowany pod kątem 45stopni, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Ekstrudowane aluminium z rockeringiem na dwa koła, dwie osie jednostronne 8mm i dwie stalowe nietypowe, wyposażone w rockering, w systemie UFS. Długość 247/237mm
Łożyska: TWINCAM 5
Koła: 2x76mm (przód), 2x80mm (tył) 83A
Obrazek






Deemax 2 (2003)
Drugi już model Deemax, jednak nieco inny niż w roku poprzednim.
Zdecydowano się na zastosowanie nieco wyraźniejszej kolorystyki, szyna w kolorze czerwonym, i wstawki czerwonego materiału na linerze.
Poza tym w miejsce aluminiowej kalmry powędrowala tańsza, plastikowa klamra, jednak równie solidna.

But: Soft BOOT wyposażony w slider.
Zapięcia: górna klamra plastikowa ze sprężyną, rzep zamocowany pod kątem 45stopni, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Ekstrudowane aluminium w ustawieniu flat, wyposażona w jednostronne osie 8mm. W systemie UFS.
Łożyska: TWINCAM 5
Koła: 2x76mm (przód), 2x80mm (tył) 83A
Obrazek








Deflector (2003)
Marka prężnie rozwijająca swój produkt, w wyniku obserwacji rynku zauważyła zapotrzebowanie na nieco odmienny styl jazdy freeskate -wzbogacony o triki pochodzące z jazdy agresywnej (W chwili obecnej jeszcze bardziej rozwinięto ten pomysł, który przerodził się w całkiem nową odmianę freeskatingu czyli PowerBlading).

W ten sposób powstał model Deflector przystosowany, i ułatwiający grindowanie na nim.
W tym celu zastosowano:
-odporną na tarcie kompozytową szynę, z obustronnymi osiami dodatkowo osłoniętymi,
-koła średnicy 72mm o płaskim profilu,
-groove wyprofilowany w szynie, ułatwiający lokowanie trików,
-rockering na pierwsze i ostatnie koło w osi poziomej, co pozwalało na zwiększenie stabilności lub uzyskanie większej zwrotności.

Sam but posiadał zintegrowane mini półki do grindowania, więc wprowadzone zmiany idealnie wpasowały się tworząc w ten sposób wyjątkowy model w historii inline skating gdzie połączono freeskating z jazdą agresywną.


But: Soft BOOT wyposażony w slider.
Zapięcia: górna klamra plastikowa ze sprężyną, rzep zamocowany pod kątem 45stopni, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Kompozytowa w ustawieniu flat, wyposażona w obustronnie zakręcane osie 8mm. Wyposażone w rockering na pierwszym i ostatnim kole w osi poziomej. W systemie UFS. Długość 250mm.
Łożyska: TWINCAM 5
Koła: 4x72mm 84A
Obrazek







Detonator junior (2003-2004)
To mniejsza wersja deflektora. Przeznaczony dla dzieci, czyli dostępny w mniejszej rozmiarówce, wyposażony w krótsze szyny, koła o okrągłym profilu i mniejszej twardości, wyposażone w zdejmowalny hamulec.

But: Soft BOOT wyposażony w slider.
Zapięcia: górna klamra plastikowa ze sprężyną, rzep zamocowany pod kątem 45stopni, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Kompozytowa w ustawieniu flat, wyposażona w obustronnie zakręcane osie 8mm. Wyposażone w rockering na pierwszym i ostatnim kole w osi poziomej, w systemie UFS. Długosć 238mm.
Łożyska: TWINCAM 5
Koła: 4x72mm 83A
Obrazek




Crossmax 2 (2003)
To w zasadzie kontynuacja modelu z przed roku, zastosowano tylko inną kolorystykę.

But: Soft BOOT wyposażony w slider (z innego materiału niż skorupa)
Zapięcia: górna klamra aluminiowa z zatrzaskiem, rzep zamocowany pod kątem 45stopni, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Ekstrudowane aluminium z rockeringiem na dwa koła, dwie osie jednostronne 8mm i dwie stalowe nietypowe, wyposażone w rockering, w systemie UFS. Długość 247/237mm
Łożyska: TWINCAM 5
Koła: 2x76mm (przód), 2x80mm (tył) 83A
Obrazek








Deemax (2003)
To również kontynuacja poprzedniego modelu, tym razem w zestawieniu czerni z bielą.

But: Soft BOOT wyposażony w slider (z innego materiału niż skorupa)
Zapięcia: górna klamra aluminiowa z zatrzaskiem, rzep zamocowany pod kątem 45stopni, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Ekstrudowane aluminium z ustawnieniem hi/lo na flat, osie jednostronne 8mm, brak rockeringu. W systemie UFS. Długość 247/237mm
Łożyska: TWINCAM 5
Koła: 2x76mm (przód), 2x80mm (tył) 83A
Obrazek






Deflector 2 W (wersja dla kobiet) (2003)
To model przystosowany do anatomi stóp kobiet. Z nieco inną wkładką, i inną podkładką znajdujacą się pomiędzy linerem a absorberem.
Z nieco krótszą szyną 238mm.

But: Soft BOOT wyposażony w slider.
Zapięcia: górna klamra plastikowa ze sprężyną, rzep zamocowany pod kątem 45stopni, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Kompozytowa w ustawieniu flat, wyposażona w obustronnie zakręcane osie 8mm. Wyposażone w rockering na pierwszym i ostatnim kole w osi poziomej. W systemie UFS. Długosć 238mm.
Łożyska: TWINCAM 5
Koła: 4x72mm 84A
Obrazek








Crossmax 3 (2003)
Kolejna edycja Crossmax. Z charakterystycznym czerwonym cuffem. Nieco bardziej dopieszczony, dopracowany model względem poprzedników.
Boczne wstawki/loga wykonane z odblaskowego materiału.
Również liner doczekal się pewnych usprawnień, zastosowano w nim język wykonany z grubego filcu, a nie jak poprzedni z plastiku połączonego z gabką. Język w tym modelu miał też większą powierzchnię i bardziej zachodził na boki stopy.
W rolce zastosowano także dodatkowy element, aluminiową podkładkę pod pietę, która miała wpływ na jeszcze lepszą sztywność rolki i pochylała nieco sam but do przodu.


But: Soft BOOT wyposażony w slider (z innego materiału niż skorupa)
Zapięcia: górna klamra aluminiowa z zatrzaskiem, rzep zamocowany pod kątem 45stopni, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Ekstrudowane aluminium w ustawieniu hi/lo w pozycji flat, osie jednostronne 8mm, w systemie UFS. Długość 247/237mm
Łożyska: TWINCAM 5
Koła: 2x76mm (przód), 2x80mm (tył) 83A
Obrazek







Deflector (2004)
W zasadzie identyczny z poprzednikiem, modele te różniły się między sobą jedynie kołami, które występowały w rożnych wariantach kolorystycznych.

But: Soft BOOT wyposażony w slider.
Zapięcia: górna klamra plastikowa ze sprężyną, rzep zamocowany pod kątem 45stopni, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Kompozytowa w ustawieniu flat, wyposażona w obustronnie zakręcane osie 8mm. Wyposażone w rockering na pierwszym i ostatnim kole w osi poziomej. W systemie UFS. Długosć 250mm.
Łożyska: TWINCAM 5
Koła: 4x72mm 84A
Obrazek





Thunder Max (2004)
Na pierwszy rzut oka bardzo przypominający modele crossmax i deemax, przez laików często mylony ze wspomnianymi modelami.

Thunder Max to model z nieco niższej półki cenowej. Kompozytowa szyna, którą w nim zastosowano miała w zasadzie ten sam kształt co droższe modele, w których element ten wykonany był z aluminium.
Również zastosowane tutaj osie były inne, bo obustronnie zakręcane, stalowe, osmio milimetrowe.

But: Soft BOOT wyposażony w slider.
Zapięcia: górna klamra plastikowa ze sprężyną, rzep zamocowany pod kątem 45stopni, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Kompozytowa na osie obustronnie zakręcane, 8mm. W systemie UFS. Długość 255mm.
Łożyska: TWINCAM 5
Koła: 2x76mm (przód), 2x80mm (tył) 83A
Obrazek





Thunder Men (2004)
Bardzo podobny do modelu Thunder Max, zasadniczą różnicą było tu zastosowanie nieco innego zestawu kół, bo o trochę mniejszej średnicy i o zróżnicowanej twardości.
Poza tym oba modele różniła kolorystyka. Brak jakiegokolwiek dodatkowego zapięcia pod kątem 45 stopni.

But: Soft BOOT wyposażony w slider.
Zapięcia: górna klamra plastikowa ze sprężyną, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Kompozytowa na osie obustronnie zakręcane, 8mm.W systemie UFS. Długość 255mm.
Łożyska: TWINCAM 5
Koła: 2x72mm/81A (przód), 2x76mm (tył) 83A
Obrazek







Thunder W (Woman) (2004)
Drugi już model Salomonów FSK dedykowany kobietom.
Róznice polegały na zastosowaniu nieco innego, wygodniejszego linera i inaczej ukształtowanej podkładki rozkładającej ciężar na absorberze.
Zastosowano tu także nieco mniejsze, bardziej miękkie koła.
Brak jakiegokolwiek dodatkowego zapięcia pod kątem 45 stopni.


But: Soft BOOT wyposażony w slider.
Zapięcia: górna klamra plastikowa ze sprężyną, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Kompozytowa na osie obustronnie zakręcane, 8mm.W systemie UFS. Długość 255mm.
Łożyska: TWINCAM 5
Koła: 2x72mm/81A (przód), 2x76mm (tył) 83A
Obrazek









Crossmax S Lab (2005)
Podobnie jak w przypadku modelu Crossmax 3 tak i tu zastosowano lepsze wykończenie i nieco inne materiały względem pozostałych modeli.
Język wykonany z filcu, zastosowano także odblaskowe loga po bokach buta.
Dolny rzep zastapiono aluminiową klamrą anodowaną w kolorze szyny.
Górna kalmra pozostała plastikowa. Także wyposażono ten model w aluminiową podkładkę pod piętą.

But: Soft BOOT wyposażony w slider (z innego materiału niż skorupa)
Zapięcia: górna klamra plastikowa ze sprężyną, dolna klamra pod kątem 45 stopni, aluminiowa z zatrzaskiem, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Ekstrudowane aluminium hi/lo w pozycji flat, osie jednostronne 8mm, w systemie UFS. Długość 247/237mm
Łożyska: TWINCAM 9
Koła: 2x76mm (przód), 2x80mm (tył) 83A
Obrazek






Thunder 2 (2005)
To kolejna wariacja taniego modelu wyposażonego w kompozytową szynę z ustawieniem kół hi/lo w pozycji flat i dość małej średnicy jak na możliwości nieco dłuższej szyny 255mm.
Brak jakiegokolwiek dodatkowego zapięcia pod kątem 45 stopni.


But: Soft BOOT wyposażony w slider.
Zapięcia: górna klamra plastikowa ze sprężyną, rzep zamocowany pod kątem 45stopni, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Kompozytowa na osie obustronnie zakręcane, 8mm.W systemie UFS. Długość 255mm.
Łożyska: TWINCAM 5
Koła: 2x72mm/81A (przód), 2x76mm (tył) 83A
Obrazek












Thunder Alu (2005)
Tym razem połączenie zubożonego buta z nieco lepszą szyną, jednak z bardziej miękkiego aluminium bez mostków poprzecznych. Zastosowano również inne osie mocujące koła, były to obustronnie zakręcane osie 8mm.

But: Soft BOOT wyposażony w slider.
Zapięcia: górna klamra plastikowa ze sprężyną, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Aluminowa (tłoczona) wyposażona w obustronne osie 8mm. W systemie UFS. Długość 255mm.
Łożyska: TWINCAM 5
Koła: 2x72mm/81A (przód), 2x76mm (tył) 83A
Obrazek






Thunder Alu (2005) (z lepszą szyną)
To model wyposażony w identyczny but co model Thunder Alu jednak z dużo lepszą, bo sztywniejszą, aluminiową szyną, jak w droższych modelach crossmax i deemax.

But: Soft BOOT wyposażony w slider.
Zapięcia: górna klamra plastikowa ze sprężyną, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Aluminowa ekstrudowana z możliwością rockeringu dla pierwszego i drugiego koła. Osie 2x obustronne stalowe 8mm, 2x jednostronne aluminiowe 8mm.W systemie UFS. Długość 255mm.
Łożyska: TWINCAM 5
Koła: 2x72mm/81A (przód), 2x76mm (tył) 83A
Obrazek







Crossmax 3V SL (2006)
To wyjatkowy, bo jedyny model, który został przystosowany do slalomu.
Jego wyjątkowość polegała na zastosowaniu nieco innego, wyższego linera, dodatkowego zapięcia na rzep w okolicach palców (dla zwiększenia trzymania stopy) i dedykowanej do tego typu jazdy szyny.
Nieco krótsza, bo długości 245mm, a nie 247mm, wyposażona w rockering dla zewnętrznych kół co pozwalalo ustawić je nieco wyżej i zwiększyć manewrowość tej rolki.
Sam but, a właściwie jego miękka cześć, została wykonana z grubszego materiału.
Oczywiście dla lepszego trzymania zastosowano także dodatkową klamrę pod kątem 45 stopni.

But: Soft BOOT wyposażony w slider.
Zapięcia: górna klamra plastikowa ze sprężyną, dolna klamra pod kątem 45 stopni aluminiowa z zatrzaskiem, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Ekstrudowane aluminium z rockeringiem dla zewnętrznych kół, osie zewnętrzne z rockeringiem stalowe 8mm, wewnętrzne jednostronne 8mm. W systemie UFS. Długość 245mm.
Łożyska: TWINCAM 9
Koła: 4x80mm/83A
Obrazek








Crossmax S Lab 2(2006)
Model identyczny ze swoim poprzednikiem, zmieniono jedynie część kolorystyki, niebieskie elementy zastąpiono czerwonymi.


But: Soft BOOT wyposażony w slider (z innego materiału niż skorupa)
Zapięcia: górna klamra plastikowa ze sprężyną, dolna klamra pod katem 45 stopni aluminiowa z zatrzaskiem, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Ekstrudowane aluminium hi/lo w pozycji flat, osie jednostronne 8mm, w systemie UFS. Długość 247/237mm
Łożyska: TWINCAM 9
Koła: 2x76mm (przód), 2x80mm (tył) 83A
Obrazek








Thunder Pro(2006)
Kolejny model z najniższej półki cenowej.
Identyczny z modelem Thunder Men, jedynie w innej kolorystyce.

But: Soft BOOT wyposażony w slider.
Zapięcia: górna klamra plastikowa ze sprężyną, sznurowadła z blokadą.
Szyna: Kompozytowa na osie obustronnie zakręcane, 8mm.W systemie UFS. Długość 255mm.
Łożyska: TWINCAM 5
Koła: 2x72mm/81A (przód), 2x76mm (tył) 83A
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 14 sty 2013, o 13:59 
Offline
Dużo pisze
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 mar 2011, o 22:17
Posty: 585
W deemax 2003 chyba jest błąd szyny albo obrazka. Na nim widnieje 247 hi lo z jednostronnymi oskami a w opisie rockering. Poza tym mega Dobry tekst. Wątpię by wiele stron mogło się pochwalić takim opisem. Osobiście miałem 2 modele. Deemax 2 i crossmax 3v sl. Porządnerolki , jednak szyna to ich najwieksza zaleta.

_________________
NPBKKNJ


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 14 sty 2013, o 14:06 
Offline
Site Admin

Dołączył(a): 7 lut 2011, o 15:56
Posty: 4585
Dzieki, już poprawiam.

No a szyny w zalezności od rozmiaru były 237/247.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 14 sty 2013, o 16:38 
Offline
Site Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lut 2011, o 15:54
Posty: 96
Ja mam Crossmaxy 3. Jak dla mnie rolki idealne :) Ładne miniaturki Siwy :P

_________________
www.katcityart.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 21 sty 2013, o 22:59 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 22 wrz 2011, o 21:36
Posty: 220
Hahaha, myślałem, że będę miał super rolki, a to w Salomowych FSK najniższa półka - Thunder Pro. Dobrze wiedzieć :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 21 sty 2013, o 23:17 
Offline
Site Admin

Dołączył(a): 7 lut 2011, o 15:56
Posty: 4585
:)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 22 sty 2013, o 18:55 
Offline
Site Admin

Dołączył(a): 7 lut 2011, o 15:56
Posty: 4585
Jeszcze taki maly suplement do opisu Salomon FSK.
Ulotka która była załaczana do pierwszyxh Crossmaxow FSK.

A tam opisy systemów, profili kół, i dostępnych szyn.

Obrazek
Po lewej stronie na ulotce model w kolorystyce która nie wesżła od produkcji. (Greg Mirzoyan na jakichś starych fotkach miał ten model, taka ciekawostka :) )

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 15 lip 2017, o 13:56 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 15 lip 2017, o 13:38
Posty: 2
Lokalizacja: Wrocław
Cześć

Jestem nowy na forum, choć na rolkach jeżdżę od dawna.
Świetne zestawienie, znalazłem swoje rolki Thunder Men, choć na moich nigdzie nie widzę tego dodatku "Men".
Nawet nie wiedziałem że Salomon produkował tyle modeli. Szkoda że już przestali.
Warto dodać że maksymalny rozmiar kółek jaki można założyć do szyny w tej konfiguracji 255 to 80mm tył i 76mm przód.
Moje ciągle jeszcze służą, ale już rozglądam się za nowymi.

pozdrawiam
fracek

_________________
fracek
OOOO
Salomon Thunder Men FSK 255
Hyper Freedom Concrete


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL