Teraz jest 19 paź 2018, o 22:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 wrz 2013, o 18:29 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 16 kwi 2012, o 20:41
Posty: 138
Metalhorsie, właśnie rzuciłem okiem na Twoją sygnaturkę - czy ćwiczysz t-stop na razorsach z szyną agresywną i małymi kółkami? Jeśli tak, to przy próbie hamowania z wysuniętą do tyłu nogą będziesz szorować po asfalcie soulplatem. Na takich rolach może być Ci trudno ogarnąć takie hamowanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 30 wrz 2013, o 18:37 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 30 wrz 2013, o 10:22
Posty: 15
Najmter, Nie wiem czy już pisałem, czy nie, bo w pracy było chaotycznie. Genrealnie opisałeś ZAJEBIŚCIE OBRAZOWO. To "skakanie rolki": doświadczam bardzo często, szczególnie jak jeżdżę na ziarnistym asfalcie gdzie trudno by kółka dobrze się oparły.

Piniu, z tym T stopem to chyba trochę może być kicha przez to że jako pierwsze uczyłem się z tego filmiku innego hamowania:

http://www.youtube.com/watch?v=fghAmraOM9A

No i kręcę bączka hehe, zamiast T stopować :).Na pewno mam zły kąt, to też sprawa ważna. Dociskanie roli to jest kosmos po całości :), masz tu rację jak diabli, bo to jest coś z czym mam problem, że najczęściej to przednie kółko załapie "docisk" i już mi prawa noga ucieka w bok i odstawiam "break dance" :D (pisze prawa, bo najczęśceij lewa bierze na siebei ciężar a prawa się "włóczy"). Spróbuję z tym dociskiem na piętę.
[hr]
jerzy napisał(a):
Metalhorsie, właśnie rzuciłem okiem na Twoją sygnaturkę - czy ćwiczysz t-stop na razorsach z szyną agresywną i małymi kółkami? Jeśli tak, to przy próbie hamowania z wysuniętą do tyłu nogą będziesz szorować po asfalcie soulplatem. Na takich rolach może być Ci trudno ogarnąć takie hamowanie.


Jerzy, dokładnie. Stwierdziłem, że mam zajawkę na rolki, bo w szkole średniej chciałem, ale nie miałem kasy na to wszystko, a jak teraz wreszcie mogłem, to co będę się bawić w zestaw dla początkujących z gumowym korkiem jako hamulec?? :D Od razu agresywa kupiłem. Fakt, że ostatnio widziałem filmik z z Poznania ale chodziło tam o street skating i spodobało mi się, że facet miał duże kółka, a nei takie kurduple jak ja mam. Zawsze niby jest opcja wymiany szyny ale mam problem by to znaleźć. Jednak jestem uparty osioł i mam dzikie postanowienie że jak kupiłem takie rolasy to będę na nich się katować i uczyć do oporu (albo do połamanie się hehe) :D. Z tą różnicą że środkowe kółka wymieniłem i mam teraz flata, więc jeździ się inaczej niż na początku :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 30 wrz 2013, o 22:21 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2013, o 09:21
Posty: 44
Taka mała uwaga - jeżeli cię obraca przy hamowaniu to spróbuj złapać zewnętrzną krawędź w tej nodze na której jedziesz. To jest ogólnie uwaga do jeżdżenia na jednej nodze - na początku to mocno pomaga :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 1 paź 2013, o 07:39 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 29 maja 2013, o 07:36
Posty: 127
Lokalizacja: Warszawa
Trening czyni mistrzem :)
Nie ma innej drogi. Dodatkowo, jeden z forumowiczów odpowiedził mi kiedyś ws. parallela: no risk, no fun. Zgadzam się całkowicie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 1 paź 2013, o 15:24 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 30 wrz 2013, o 10:22
Posty: 15
siemma napisał(a):
Trening czyni mistrzem :)
Nie ma innej drogi. Dodatkowo, jeden z forumowiczów odpowiedził mi kiedyś ws. parallela: no risk, no fun. Zgadzam się całkowicie.


Co racja to racja. Jak za pierwszym razem hard korowo probowalem zjechac z gorek to bylem autentycznie porobiony z nerwow ze drzewo itp :) . Jak sie skusilem w koncu po paru dniach by sprobowac to z im wyzszego punktu zjezdzalem tym wiekszy strach i wieksza frajda :D. Najgorzej jak sie zalapalo rozped a tu ludzie sie pojawili na sciezce :D, oczy jak 5 zl :D, galop po trawniku i potem wnerw bo juz tak fajnie szybko bylo :(. A po paru dniach refleksja: a moze bys sie baranie nauczyl hamowac??!! No i tak sie tu pojawilem :D
[hr]
Ludziska, w sprawie hamowania pytanie. Na tym forum byl temat o hamowaniu z gorki. Ktos napisal cos o jakims hamowaniu ze sie czlowiek sprobuje w to bawic przy zjezdzie z gory to sie kreci jak karuzela, a bardziej to to moze wygladac jak wylot z karuzeli :D. Co to za ustrojstwo i jak to sie zwie? Na ile skuteczne na plaskim gruncie??


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 12 lut 2014, o 00:19 
Offline
Użytkownik

Dołączył(a): 28 lis 2011, o 23:06
Posty: 68
Lokalizacja: Kraków
Zapraszam na Warsztaty rolkowe organizowane przez I LOVE rolki 14 i 15 (luty) w Kapeluszu obok Katowic.
Tam Mateusz Stępnikowski nauczy Cię jak to robić najlepiej.
Mam nadzieję ,że nie piszę za późno

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL