Teraz jest 17 cze 2018, o 22:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 lip 2014, o 23:32 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 1 wrz 2013, o 21:38
Posty: 19
Miło Cię powitać Ago :)
Fajnie było by pośmigać po Tychach


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 1 lip 2014, o 23:56 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 30 cze 2014, o 22:07
Posty: 3
Lokalizacja: Katowice/Tychy
Powiedz tylko kiedy. W dni wolne jestem właściwie cały czas na rolkach. :]


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 2 lip 2014, o 12:19 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 2 lip 2014, o 11:59
Posty: 4
Siema!
Jestem Szymon(l.16) na rolkach śmigam od jakiś 10 lat. Do tej pory wystarczała mi jazda do przodu ale od jakiegoś czasu poszukuję czegoś więcej. Od zimy obserwuje forum anonimowo ale w końcu postanowiłem się zarejstrować. Poza tym pochodzę z okolic Rzeszowa. Pchany totalną zajawką poszukuję rolek dla siebie i od 21.07 zaczynam ćwiczyć.

Pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 15 lip 2014, o 20:48 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 1 wrz 2013, o 21:38
Posty: 19
aga.b w sobotę (19.07) jest impreza w Oświęcimiu, więc jak chcesz to daj znać.
https://www.facebook.com/events/577133135733652/


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 25 lip 2014, o 13:01 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 25 lip 2014, o 12:53
Posty: 2
Lokalizacja: Biała
Hej, mam na imię Rafał mam 38 lat i kupiłem niedawno rolki , jestem niesamowicie wkurzony ,że dopiero teraz ]:-> .
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 27 lip 2014, o 22:23 
Offline
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 cze 2013, o 11:25
Posty: 95
Się przejmujesz. Ja w tym samym wieku i dopiero 2 rok jeżdżę. I jakoś leci.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 1 sie 2014, o 17:00 
Offline
Początkujący

Dołączył(a): 25 lip 2014, o 12:53
Posty: 2
Lokalizacja: Biała
Nie nie ,to nie o wiek chodzi, ja się czuję jak osiemnastka ;D tylko nie widziałem ze to taka fajna zabawa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 4 sie 2014, o 11:03 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2014, o 10:48
Posty: 8
Lokalizacja: Świat i okolice
Hejo, ;byebye; jestem Ania mam 20lat i pochodzę z Warszawy, rolki mam od niecałego roku, ale moje nogi pamiętają je z przed 13 lat jak to jeszcze byłam dzieckiem które nie bało się nabawić strupów. Teraz to trochę nie przystoi, ale zajaweczka złapała więc mogą być nieuniknione.
Umiem się poruszać do przodu, ale ciągle mi mało, więc eksperymentuje z jazdą tyłem, trochę ze slalomem- szukam własnej ścieżki na 8 kółkach.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich fanatyków rollowania i zapraszam do wspólnej jazdy w Wwa i okolicach (chętnie tych doświadczonych co zdradzą sekrety jazdy jak i tych którzy stawiają pierwsze kroki żebyśmy mogli się razem uczyć)
;girl;

_________________
I love my rollerbladers i fuck the haters


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 5 sie 2014, o 07:59 
Offline
Dużo pisze

Dołączył(a): 25 lip 2011, o 17:55
Posty: 380
Ławka na Polu Mokotowskim przy stawie. Rozpoznasz po naklejkach, sprayowanych logach, itp. Znajdziesz tam sporo ludzi a jak ich nie będzie to się kręć w pobliżu, bo gdzieś pojechali.


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
PostNapisane: 6 sie 2014, o 00:07 
Offline
Początkujący
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2014, o 10:48
Posty: 8
Lokalizacja: Świat i okolice
Znam tą ławeczkę, bo nieopodal pól mieszkam i często tam przebywam. Chociaż dopiero niedawno jak zaczęłam przeglądać fora i czytać o rolkach, jeździe i miejscówkach dowiedziałam się że ta ławeczka ma aż takie znaczenie w świecie warszawskich rolkarzy ;)
Jedna ławka, jedna zajawka, a tylu ludzi potrafi połączyć! ;boss;

_________________
I love my rollerbladers i fuck the haters


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 473 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL